معرفی معتبرترین سایتهای کسب درآمد

کسب درآمد فوق العاده از معتبر ترین سایت های کسب درآمد

معرفی معتبرترین سایتهای کسب درآمد

کسب درآمد فوق العاده از معتبر ترین سایت های کسب درآمد

مهمان ها و تازه واردها بخوانند

 توضیح کلی در مورد کار         


 کاری که به شما معرفی میشود گرفتن پول در ازای کلیک کردن روی تبلیغات و دیدن آن  است.


سوال:این تبلیغ ها چی هستند و چرا در این دو سایت تبلیغاتی که به شما معرفی خواهم کرد نمایشگاه تبلیغات هستند

خیلی از شرکت ها یا فروشگاهای اینترنتی و .... برای اینکه سایت شرکت شان و یا فروشگاه شان در صفحه اول موتور جستجوگر گوگل یا یاهو و ...قرار بگیرند حاضرند مبالغ سنگینی را صرف این راه کنند.

حالا قانون این موتور جستجوگرها به چه شکل هست؟برای اینکه هر سایتی بخواهد رو صفحه اول قرار بگیرد باید بازدید کننده زیادی یا ترافیک سایتشان بالا باشد تا در صفحه نخست گوگول یا دیگر جستجو گرها قرار بگیرن، صفحه اول گوگل یا یاهو مزایای زیادی دارند که مهمترین آن را با یک مثال سوالی عرض میکنم:فرض کنید شما یک مغازه یا فروشگاهی دارید که مکان آن داخل کوچه باشد بهتر است؟ یا مکان آن سر نبش یک جای پر رفت با مشتریهای گوناگون رهگزری؟خوب زیاد از موضوع پرت نشویم،برای همین این شرکتها ، فروشگاها و ......  برای پر بیننده کردن سایتشان تیلیغات خود را در اختیار سایتهای تبلیغاتی مثل سایت پر طرفدار و معتبر نئوباکس و آنباکس قرار میدهند و من شما و بقیه اعضای میلیونی این دو سایت بر روی تبلغات کلیک و نگاه میکنیم  تا ترافیک سایتشان بره بالا و این دو سایت فوق العاده معتبر بنام(نئو و آنباکس ) مبلغی رو که از سایتهای مشتری میگیرند مقداری از این مبالغ را به اعضای خود که من ، شما باشیم ، می دهند.


                           ****************************************

توضیحات مختصر در مورد این دو سایت تبلیغاتی


نام این دو سایت نئو باکس و آنباکس هست.

کمپانی نئو و آنباکس از بین هزاران سایت های تبلیغاتی که در این زمینه فعالیت دارند دارای محبوبیت و اعتبار فراوانی است.این یک شعار نیست بلکه عملکرد این دو سایت معتبر از شروع فعالیتشان تا به الان این حرف را اثبات میکند.

نئو باکس در کشور پرتغال قرار دارد از سال 2008 کار خود را شروع کرده است تا حالا بیش از سه میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد و پرداختی های آن تا به الان به اعضای خود $30.505.508 بوده است اگر دلار را 1000 تومان حساب کنیم چیزی حدوده سی میلیارد و پانصد و پنج میلیون تومان بوده است.

آنباکس در کشور برزیل قرار دارد از سال 2009 کار خود را شروع کرده است تا حالا بیش از 500 هزار کاربر در سرتاسر دنیا دارد و پرداختی های آن تا به الان به اعضای خود $1.463.010 بوده است اگر دلار را 1000 تومان حساب کنیم چیزی حدوده یک میلیارد و چهارصد و شصت و سه میلیون تومان بوده است.

شما میتوانید از لینک زیر لیست پرداختی های آنلاین این سایت را ببینید.

http://www.onbux.com/payments

هر دو سایت پول به محض درخواست برداشت از سوی مشتری به صورت آنلاین و فوری پرداخت میکنند.

وقتی در این دو سایت ثبت نام کردیم هر سایتی در هر 24 ساعت 4 تبلیغ به ما داده میشود که باید روی آنها کلیک و نگاه کنیم،اما عمده درآمد ما از زیر مجموعه های مان هست که از خود سایت اجاره می کنیم.

* البته این زیرمجموعه ها با زیرمجموعه های  هرمی که شما تا حالا شنیده اید تفاوت بسیار دارد در پارگراف زیر چند مورد از نحوه ورود و فعالیت آنها توضیع داده شده است.بعد خودتان مقایسه کنید با زیر مجموعه گیری های که تا حالا شنیده اید.

1: ثبت نام و وارد شدن زیرمجموعه فعالیت آنها در این دو سایت پولی نیست کاملا رایگان هست.

2: ما از وارد کردن یا اجاره کردن زیرمجموعه ها پول(پورسانت)نمیگیریم بلکه ما از کار کردن آنها در  این دو سایت پول میگیریم(کارشان مثل کار ما کلیک کردن روی تبلیغات هست)

توضیح بیشتر ؛ زیر مجموعه های ما هم مثل ما در روز جمعا 8 تبلیغ دارند که باید آنها کلیک کنند و ببینند که آنها به تعداد هر تبلیغی که نگاه میکنند ما هم مبلغی به عنوان پورسانت مگیریم

3: نحویه چیدمان زیرمجموعه ها در سایت آنباکس و نئوباکس در یک سطر است و اصلا به شکل هرمی نیست.

توضیح بیشتر ؛ ما با توجه به پولی که از سایت آنباکس و نئو باکس بدست می آوریم میتوانیم تا 4000 تا زیرمجموعه از خود سایت اجاره کنیم که همه شون در یک سطر قرار میگیرند  برای مثال ،یعنی اینکه چون من زحمت بیشتر کشیدم و فعالیت کردم تا 4000 تا از خود سایت زیر مجموعه اجاره کردم فقط فقط خودم سود تمام زیرمجموعه هایم رو میبرم نه بالاسری(لیدر) من

مثلا اگه بالاسری(لیدر) من فقط 10 زیر مجموعه داشته باشه و من زیر مجموعه او هستم و من  هم 4000 زیر مجموعه داشته باشم من سود کارکرد 4000 زیرمجموعه ام را میبرم و بالاسری من هم فقط سود کارکرد 10 زیر مجموعه خودش رو میبره نه بیشتر.

پس زیر مجموعه های هر کاربر هیچ ربطی به کاربرهای دیگر ندارد.

حالا تفاوت را احساس کنید

ما به دو صورت می توانیم برای حساب کاربری خود زیرمجموجه بگیریم،یک زیرمجموعه مستقیم و  دو زیرمجموعه اجاره ای :زیرمجموعه مستقیم یعنی اینکه خودمون زیرمجموعه وارد کنیم این کار اختیاریست و برای درآمد بیشتر هست راحت میتوانید در مورد این دو سایت به نزدیکان ،دوستان ، آشنایان یا ایجاد وبلاک به آنها معرفی کنید و وارد کنید چون آنها  اصلا لازم نیست برای ورود و  کار هیچ پولی بپردازند کاملا رایگان هست ، البته اگر حوصله این کار را ندارید ،می توانیم ازخود سایت زیرمجموعه اجاره کنیم (زیر مجموعه مستقیم صرفا برای درآمد بیشتر هست وگر نه ضرورتی ندارد)

سوال : به چه شکل ما از زیرمجموعه کسب درآمد میکنیم؟

جواب : ما در هر سایت در روز 4 تبلیغ داریم که باید کلیک و نگاه کنیم و بابت هر تبلیغ 1 سنت میگیریم حالا ما هر چه قدر  زیر مجموعه داشته باشیم چه زیرمجموعه مستقیم و چه اجاره ای بابت هر کیلک آنها ما هم 1 سنت میگیریم،حالا ما سه نو حساب داریم هم در سایت نئوباکس و  هم در سایت آنباکس که از هر کدام  در نهایت می توانیم  از خود سایت تا 4000 زیر مجموعه اجاره کنیم.

حالا دیگه خودتان حساب کنید در ماه چقدر میشه در آمد کسب کرد.



                         ****************************************


                                                  برای شروع چکار کنیم



وسیله مورد نیاز برای کار:

1:رایانه(کامپیوتر یا لب تاب)

2:اینترنت(حتی با سرعت دایل آپ هم میشه کار کرد)


برای شروع

*نکته: اطلاعات مهمی رو که برای افتتاح حساب ، ثبت نام و...  وارد میکنید یه جا یاداشت کنید که بعدا فراموش نکنید*

1: یک ایمیل صفر کیلومتر افتتاح کنید و فقط اختصاصش بدین به این کار(نظر شخصی).

2: افتتاح حساب بانکی اینترنتی ریگان: یک حساب آلرت پی و یک حساب لایبرتی افتتاح کنید برای مبادلات مالی و برداشت پول از سایت(البته افتتاح حساب بانکی اینترنتی رو به صورت اختیاری هم قبل و یا بعد از ثبت نام در نئو و آنباکس میتوانید انجام دهید و بعدا به حساب بانکی رو به سایت معرفی کنید).

آموزش افتتاح حساب بانکی اینترنتی

آموزش تصویری افتتاح  حساب آلرت پی

آموزش تصویری افتتاح حساب لایبرتی



آموزش ثبت نام در آنباکس و نئوباکس

آموزش تصویری اثبت نام در سایت نئوباکس

آموزش تصویری ثبت نام در سایت آنباکس




این ای دی بنده هست هرگونه سوال یا مشکل داشتین بفرمائین بنده در خدمتم و وقتی هم نیستم off بزارین، پاسخ میدم.


my id yahoo: samiptc97


*کسانی که از طریق این سایت ثبت نام کردن و زیر مجموعه من شدن بهم اطلاع بدن تا آخرین لحضه ( تبدیل کردن و نقد کردن پول) برای راهنمایی در کنار شان خواهم بود*

 



به امید سربلندی یکا یک شما