معرفی معتبرترین سایتهای کسب درآمد

کسب درآمد فوق العاده از معتبر ترین سایت های کسب درآمد

معرفی معتبرترین سایتهای کسب درآمد

کسب درآمد فوق العاده از معتبر ترین سایت های کسب درآمد

استراتژِی کسب درآمد در نئوباکس

این مقاله، به شما می آموزد که در  neobux چگونه فعالیت کنید و چگونه به درآمد واقعی برسید. این مطلب از یکی از انجمن های سایت Mylot می باشد و توسط بنده (Kami) ترجمه گردیده است. امیدوارم مورد استفاده شما دوستان عزیز قرار گیرد. سوالات و ابهامات خود را در بخش نظرات مطرح کنید.


از دیدگاه من، نئوباکس (Neobux) همچنان یکی از بهترین سایتهای PTC می باشد. نئوباکس یک کار را بطور مداوم انجام می دهد و آن هم پرداخت آنی (فوری) می باشد. به نظر می آید که نئوباکس یک برنامه ی منظم کاری دارد که باعث بوجود آمدن نوعی پایداری عملی شده است. بعضی از افراد بر این باورند که نمی توان به راحتی پول زیادی از نئوباکس بدست آورد، درواقع آنها درست فکر می کنند! ولی به یک استراتژی مناسب می توان به یک مقدار درآمد ثابت و قابل اطمینان دست یافت و نگران ناپدید شدن نئوباکس هم نبود! شما باید یک استراتژی انتخاب کرده و آن را به مدتی طولانی اجرا نمایید. با صرف چند دقیقه در روز می توان درآمد مناسبی را از نئوباکس بدست آورد. در این مطلب، یک استراتژی برای افراد تازه کار در نئوباکس را می خوانید:


1- یک زمان را در روز برای کلیک کردن (دیدن) تبلیغات انتخاب کنید تا در همان زمان نیز بتوانید زیرمجموعه های خود را مدیریت کنید.


2- همه ی تبلیغات موجود را ببینید (هنگامی که زیرمجموعه می گیرید، این کار برای دریافت سود کلیکهای آنها لازم است).


3- از همه ی روش های ممکن برای بدست آوردن زیرمجموعه های مستقیم استفاده کنید. با دوستان و فامیل های خود در این باره صحبت کنید. در امضاهای خود در ایمیل هایتان، لینک خود را قرار دهید. در انجمن ها فعالیت کنید. از سیستم های تبادل بازدیدکننده (ترافیک) استفاده کنید و...


4- زمانی که موجودی حسابتان به 2 دلار رسید، آنرا به موجودی زیرمجموعه گیری (Rental Balance) منتقل کنید و 3 زیرمجموعه اجاره کنید. اینکار تنها 75 سنت خرج دارد ولی شما به باقی مانده ی پول برای مدیریت زیرمجموعه هایتان نیاز دارید.


5- سیستم پرداخت آتوماتیک (Autopay) را روشن کنید.


6- اگر زیرمجموعه ی شما امروز و دیروز هیچ کلیکی نکرده و میانگین کلیک او (Average) زیر 2 است، آنرا بازیابی (Recycle) کنید (8 سنت) و به جای آن یک زیرمجموعه جدید دریافت کنید. اگر میانگین آنها بین 2 و 4 باشد، قبل از بازیابی کردن، به آنها 4 روز فرصت می دهم. به آنهایی که میانگین بالای 4 دارند (درصورت کلیک نکردن) 7 روز فرصت می دهم تا دوباره به کلیک کردن بازگردند، زیرا دوست ندارم زیرمجموعه های فعالم را فقط چون به تعطیلات رفته اند از دست بدهم!



7- هر زمان که زمان پرداخت یکی از زیرمجوعه هایتان به 20 روز رسید، پرداخت آنرا برای اجاره ی 30 روز دیگر انجام دهید. زیرا زیر 20 روز، Autopay دیگر کار نمی کند و دیگر نمی توانید از تخفیف های آن استفاده کنید.




8- هرزمان که موجودی شما به 1 دلار رسید، آنرا به Rental Balance منتقل کنید. در ابتدا که شما چند سنت در روز درمی آورید، این خیلی مهم است که مقدار اعتبار کافی در Rental Balance خود نگه دارید تا بتوانید فرایند بازیابی را ادامه دهید. زمانی که این انتقال را انجام دادید و به حداقل 2.40 دلار در Rental Balance خود رسیدید، 3 زیرمجموعه ی دیگر اجاره کنید.


9- این پروسه را آنقدر ادامه دهید تا به درآمد 1 دلار در روز برسید. در این نقطه از کار، شما می توانید تعداد بیشتری زیرمجموعه را هر 7روز یکبار اجاره کنید. هرگز بیش از 33% از کل موجودیتان را صرف اجاره کردن زیرمجموعه نکنید زیرا باعث سخت شدن انجام بازیابی می شود.


10- کمی طول می کشد، ولی فرایندهای توضیح داده شده را ادامه دهید تا به 500 زیرمجموعه برسید. در این نقطه، اجاره کردن را متوقف کنید و فقط به مدیریت زیرمجموعه هایتان بپردازید. درآمدهایتان را جمع کنید تا آنقدر موجودی داشته باشید تا بتوانید حساب خود را به حساب طلایی ارتقاء (Upgrade) دهید. *


11- زمانی که حساب خود را به طلایی ارتقاء دادید، مدیریت زیرمجموعه هایتان را همچنان ادامه دهید. هرهفته تعدادی زیرمجموعه اجاره کنید تا به 2000 عدد برسید. از این به بعد هر مقدار پولی که خرج مدیریت زیرمجوعه هایتان نمی کنید، سود محسوب می شود... **

نظرات 1 + ارسال نظر
سجادصیدی چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 17:35

سلام‌وعرض‌ادب.
لطفاراهنمایی‌بفرمایید.
من‌حساب‌اسکریل‌راازصرافی‌آنلاین‌خریدم.الان‌میخواهم‌عضو
neobuxشوم.امابعضی‌هامیگوینداین‌سایت‌ارزش‌فعالیت‌ندارد
وتضمین‌پرداخت‌هم‌ندارد.مگرneobuxمعتبرترین‌سایت‌کلیکی‌جهان
نیست؟لطفابفرماییدآیااین‌سایت‌ارزش‌فعالیت‌وکلیک‌کردن‌دارد؟
ممنون‌وسپاسگزار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد