معرفی معتبرترین سایتهای کسب درآمد

کسب درآمد فوق العاده از معتبر ترین سایت های کسب درآمد

معرفی معتبرترین سایتهای کسب درآمد

کسب درآمد فوق العاده از معتبر ترین سایت های کسب درآمد

لیست پرداختی های آنلاین سایت آنباکس

سلام دوستان 

سایت آنباکس هر لحظه لیست پرداخت های  خود  رو به اعضاء به نمایش میزاره ، که شما می توانید  لیست فیش های پرداختی که هر لحظه در حال آپدیت شدن هست رو نگاه کنین. 

برای مشاهده لینک زیر رو  کلیک کنید.  

 

http://www.onbux.com/payments  

 

 

نحوه نقد کردن پول در حساب آلرت پی

بعد از انتقال پورسانتتون به حساب Alertpay شما می تونید از یکی از سایت های معتبر ایرانی که دلار Alertpay خرید و فروش می کنن پولتونو به حساب خودتون واریز کنید. کافیست در Google "خرید و فروش دلار Alertpay" را search کنید.برای مثال سایت http://www.allertpay.net یاhttp://www.enter-services.com  یا   http://www.paymentiran.com

 
سوالی که ممکن است در اینجا برای شما بوجود بیایید این است که بگویید خوب از کجا معلوم این سایت به شما پولی بدهد؟!! باید به شما بگویم وقتی پول شما در Neobux به حد نصاب برسد و شما پولتان را از طریق Alertpay یا Paypal در خواست کنید،این سایت پولتان را بصورت آنی به حساب شما واریز خواهد کرد.در زیر ویدیوهایی را به شما نشان خواهم داد که نشان می دهد کاربران این سایت چگونه براحتی مبالغ زیادی را از این سایت بدست می آورند.

ویدیویی از دریافتی های مبالغ بالا از سایت Neobux به حساب Paypal  



دریافت 1000 دلاری توسط یکی از کاربران Neobux به حساب Alertpay :

دانلود ویدیو


دریافت 2000 دلاری یکی دیگر از کاربران Neobux به حساب Paypal :


دریافت 5000 دلاری یکی از کاربران Neobux به حساب Paypal

دانلود ویدیو

دریافت 500 دلاری یکی از کاربران Neobux به حساب Paypal

دانلود ویدیو
دریافت 304 دلاری یکی از کاربران Neobux به حساب Alertapy :

قوانین نئوباکس

۱. حساب کاربری                                                                         

۱.۱ پسورد شما باید از دیگران مخفی بماند٫ پسورد شما در یک فرمت غیرقابل نفوذ ذخیره می شود به طوری که هیچ هکری توانایی هک کردن آن را ندارد. در قسمت log in برای حفاظت بیشتر از حساب کاربریتان on screen keyboard وجود دارد تا هکرها نتوانند پسورد شما را هک کنند. توصیه می شود برای ورود به حساب کاربریتان از on screen keyboard استفاده نمایید٬ در غیر این صورت سایت هیچ گونه مسؤلیتی در قبال هک شدن اکانتتان نمی پذیرد. در صورت فراموش کردن پسورد خود سایت یک پسورد جدید به ایمیلتان می فرستد.

۲.۱ شما تنها می توانید یک حساب کابری داشته باشید٬ هر گونه اقدام به منظور ساخت بیشتر از یک حساب کاربری منجر به مسدود شدن همه ی آنها می شود. این حکم همچنین برای حساب های بانکی Alertpay, Paypal, Neteller نیز صدق می کند و نباید چند نفر از یک حساب بانکی استفاده کنند و هر شخص فقط قادر به داشتن یک حساب بانکی می باشد.

 ۳.۱ شما در هر ۲۴ ساعت از یک IP تنها یکبار و با یک نام کاربری می توانید بر روی تبلیغات کلیک کنید.

۴.۱ حساب ها قابل انتقال نیستند.

۵.۱ تنها یک نام کاربری از یک کامپیوتر می تواند بر روی تبلیغات کلیک کند٬ اگر بیش از یک نام کاربری از یک کامپیوتر بر روی تبلیغات کلیک کنند همه ی آنها به مدت موقت مسدود می شوند.

۲. زیرمجموعه گیری

۱.۲ شما هر تعداد که می خواهید می توانید زیرمجموعه معرفی کنید.

۲.۲ هر کدام از زیرمجموعه های شما٬ به عنوان یک کاربر٬ باید یک ایمیل مختص به خود را داشته باشند.

۳.۲ زیرمجموعه های کرایه ای دارای قابلیت مرجوعیت هستند. اگر یکی از زیرمجموعه های کرایه ای شما بعد از ۱۴ روز هیچ کلیکی بر روی تبلیغات نکند به صورت خودکار بدون هیچگونه پرداخت مجدد و نامحدود تعویض می شوند. این سیستم جایگزینی تنها در رابطه با زیرمجموعه های کرایه ای صدق می کند و در صورت موجود بودن جایگزین می شوند. این زیرمجموعه ها بنا بر فعال بودنشان انتخاب می شوند و هیچ گونه تخمیمی بر تعداد کلیک ها من بعد از خریداری شدن نمی توان زد و نمی توان اطمینان داد که آیا همه ی آنها بر روی تبلیغات کلیک می کنند یا خیر. در صورت تمام شدن مدت کرایه ی یک زیرمجموعه شما باید مبلغ ۰.۰۲ علی ۰.۰۵ دلار بسته به نوع حسابتان بابت حق شارژ مجدد پرداخت نمایید٬ در غیر این صورت شما از آن زیرمجموعه پورسانت دریافت نمی کنید.

۴.۲ شما تنها از زیرمجموعه هایی که توسط شما معرفی یا کرایه می کنید پورسانت دریافت می نمایید.

۵.۲ شما تنها در صورت موجود بودن زیرمجموعه های کرایه ای و با توجه به نوع حسابتان و حدی که برای آن مشخص شده است می توانید اقدام به کرایه کردن آنها کنید. گرفتن زیرمجموعه بیش از حدی که برای هر حساب تعریف شده است سبب غیرفعال سازی دریافت پورسانت از آنها می شود.

۶.۲ تعداد کلیک هایی که زیرمجموعه های شما انجام می دهند و شما بابت آنها پورسانت دریافت می کنید بستگی به تعداد کلیک های خود شما دارد. یعنی اگر شما در روز ۴ کلیک به عنوان عضو عادی و ۹ کلیک بعنوان عضو طلایی انجام دهید تمامی پورسانت های کلیک هایی که زیرمجمئعه های شما انجام می دهند را دریافت خواهید کرد. اگر شما زیر این تعداد کلیک کنید ماکسیمم درآمد شما در آن روز برابر خواهد بود با تعداد کلیک های شما ضرب در تعداد زیرمجموعه های شما. پورسانت کلیک های زیرمجموعه های شما بر اساس کلیک های روز ماقبل شما محاسبه می شود. این محاسبات بر طبق ساعت سرور می باشد که شما می توانید در قسمت تبلیغات آن را مشاهده فرمایید.

۷.۲  یک زیرمجموعه هرگز نمی تواند معرف خود را شناسایی کند.

۸.۲ مقادیر زیرمجموعه های مستقیم شما بسته به نوع حسابتان محدود می باشند که شما می توانید این محدودیت را در قسمت direct referrals مشاهده فرمایید.

۹.۲ کاربران بعد از ۳۰ روز و ۱۰۰ کلیک می توانند اقدام به معرفی زیرمجموعه های مستقیم کنند. در صورتی که قبل از این موعد اقدام به معرفی زیرمجموعه کنید با شکست روبرو خواهد شد.

۳. نحوه ی پرداخت به کاربران

۱.۳ تمامی پرداخت ها از طریق حساب های بانکی Alertpay, Paypal و Neteller انجام خواهد شد. هیچگونه نحوه ی پرداخت دیگری وجود ندارد.

۲.۳ تمامی پرداخت ها بنا به درخواست فوری یا در صورت خرابی و هر گونه مشکل در سیستم های پردازنده نهایتاً طی ۴۸ ساعت انجام خواهد شد.

۳.۳ کمترین مقدار برای بیرون کشیدن حساب خود ۲.۰۰$ برای بار اول می باشد. این مقدار هر دفعه ۱.۰۰$ افزایش میابد تا اینکه به مقدار ثابت ۱۰.۰۰$ برسد. برای پرداخت به حساب بانکیتان مبلغی به عنوان حق شارژ توسط حساب پردازنده کسر خواهد شد.

۴.۳ شما فقط می توانید یک سیستم پردازنده را در هر پیمنت برای خود انتخاب کنید. 

۵.۳ شما باید آدرس ایمیل حساب بانکی خود را به درستی وارد نمایید. تمامی پرداخت ها مستقیماً به همان آدرسی که نوشته اید می رود و امکان کنسل کردن هم وجود ندارد. برای داشتن حساب Paypal توصیه می شود که در کشوری که توانایی دریافت از Paypal دارند را انتخاب کنید و از یکی از آن کشورها log in شوید.

۶.۳ پس از درخواست یک پرداخت کاربر باید ۴ روز تا پرداخت بعدی صبر کند.

۷.۳ کاربر باید پیمنت خود را ظرف ۳۰ روز در حساب بانکی خود تایید کنند در غیر این صورت هیچ پولی به حساب کاربر واریز نمی شود.

۸.۳ هر گونه اقدام جهت کنسل کردن یا دوباره فرستادن پیمنت غیر ممکن می باشد.

 

 ۴. نحوه ی پرداخت به neobux

1.4 هر پرداختی به neobux باید از داخل حساب کاربریتان و از لینک خود سایت انجام شود. در غیر این صورت هیچ انتقالی صورت نمی گیرد.

۲.۴ هر گونه انتقال وجه به neobux  غیرقابل بازگشت می باشد.

۳.۴ مبالغ پرداختی توسط Alertpay باید مطابغ با ایمیل حساب Aletpay کاربر باشد. هرگونه ایمیل دیگر به غیر از ایمیل کاربر صاحب حساب پذیرفته نمی شود.

 ۴.۴ مبالغ پرداختی توسط Paypal فقط از حساب های تایید شده (verified) پذیرفته می شود. پرداخت از حساب های Paypal تایید نشده پذیرفته نخواهد بود. 

5. تعلیغ حساب

۱.۵ سایت اجازه دارد در صورت دیدن هرگونه  اقدام خلاف مقررات ذکر شده حساب شما را در هر زمانی مسدود کند.

۲.۵ تمامی بالانس حساب کاربر در صورت مسدود شدن صفر گردیده و تمامی زیرمجموعه ها از وی گرفته خواهد شد.

۳.۵تمامی حساب های مسدود شده در سایت ذخیره گردیده و امکان ثبت نام مجدد با همان نام کاربری و همان ایمیل قبلی مقدور نمی باشد.

۴.۵ حساب کاربر بعد از ۳۰ روز عدم فعالیت به صورت موقت مسدود می گردد و پس از گذشت ۶۰ روز به صورت دائم بسته خواهد شد.

۵.۵ هیچ یک از حساب ها٬ چه حساب های فعال و غیرفعال٬ مسدود و بسته شده به هر دلیلی٬ حذف و پاک نمی شوند.

آموزش تصویری ثبت نام درآنباکس

نکته بسیار مهم : دوستان من اگر نمی خواید در این سایت فعالیتی کنید و یا اگر میخواهید برای 1 روز یا نهایتاً یک هفته فعالیت کنید و بعد از آن تبدیل به یک کاربر غیر فعال شوید ثبت نام نکنید! چون در درجه اول بر ضرر شماست بخاطر اینکه اگه تو سایت عضو شدین و کار نکنید پس از  سی روز حساب کاربر باطل می شود و بعدا هم اگه پشیمون شد میخواست کار کنه ،  دیگه هیچ وقت با اون کامپیوتر نمی تواند افتتاح حساب کند و یا با حساب قبلی به کار خود ادامه دهد.چون هنگام ثبت نام تو سایت نئوباکس و آنباکس سیستم امنیتی این دو سایت کل اطلاعات سخت افزاری کامپیوتر کاربر  را برمیدارد برای جلوگیری هر گونه تخلف از سوی کاربر مثلا یکیش اینکه یک کامپیوتر دوحساب باز نشود واگه هم حساب باز بشه کل حسابها بسته میشود

پس بخاطر داشته باشین،این سایت برای سرگرمی نیست ! برای کسب درآمد است ! پس برای سرگرمی یا کنجکاوی عضو سایت نشوید!

تمام کسانی که از طریق این سایت به نئوباکس معرفی و ثبت نام کنند و در نئوباکس به فعالیت بپردازند از مشاوره ، راهنمایی و پشتیبانی کاملاً رایگان توسط بنده بر خوردار خواهند بود.

برای ثبت نام ابتدا روی لینک یا عکس زیر کلیک کنید سپس با توجه به عکس ها به سادگی و در عرض کمتر از 2 دقیقه به جامعه بزرگ آنباکس بپیوندید.

1. ابتدا برای ثبت نام بر روی لینک یا تصویر زیر کلیک کنید


http://www.onbux.com/?r=viliyam97





2 . حال که وارد سایت شدید روی گزینه register  کلیک کنید


3 . فرم را به صورت زیر پر کنید

 
http://s1.picofile.com/file/6249004024/OnBux2.jpg

توجه: قسمت ایمیل حسابتون ُاگه حساب بانکی آلرت پی یا پی یال دارید وارد کنید اگه نه همان ایمیل خودتون رو دوباره بنویسد و بعدآ که حساب بانکی آلرت پی  یا  پی پال افتتاح کردین میتوانید بعدآ تو قسمت پرسنل حساب کاربریتون تغییرش بدین.

*قسمت رفرال هم viliyam97 نوشته باشد*

4- بعد از اینکه فرم را پر نمودید و دکمه پایین فرم را زدید صفحه ای باز می شود و اتمام مرحله عضویت را اعلام می کند

5- در وسط صفحه بعد نوشته You can login now یا Login روی آن کلیک کنید در صفحه ای که باز می شود یوزر و پسورد خود را به همراه کدی که در باکس قرار دارد وارد نمایید و دکمه Login را بزنید

خیلی خوب شما عضو شدید و وارد شدید از این به بعد، بعد از ورود به سایت فقط گزینه Login رو می زنید و وارد اکانت خودتان می شید.


بعد از ثبت نام برای آموزش شروع کار لینک زیر مراجعه کنید


آموزش تصویری نحوه دیدن تبلیغات  سایت آنباکس



*وقتی ثبت نام کردین و زیر مجموعه بنده شدید نام کاربری تون رو به بنده از طریق یاهو مسنجر اطلاع بدید . هر گونه سوال هم داشتین مطرح کنین بنده تا آخرین لحضه ( تبدیل کردن و نقد کردن پول) برای راهنمایی در کنار تان خواهم بود*
ایدی من : samiptc97
اگه هم آنلاین نبودم اف بزارین جواب میدم


موفق و سربلند باشید


سایت بسیار خوب و پر درآمد OnBux

با سلام

حتما بسیاری از شما تا کنون در سایت های کسب درآمد متعددی فعالیت داشته اید و به احتمال زیاد نتوانسته اید به درآمد خوبی برسید یا اینکه سایتی که در آن فعالیت می کردید متقلب از آب در آمده و خیلی اتفاقات دیگر که باعث شده نتوانید به در آمد خوبی برسید و چه بسا ضرر هم کرده اید وقت خود را تلف کرده اید.
در مقاله زیر می خواهم نحوه ی کسب درآمد بسیار بالا از اینترنت فقط با 4 دقیقه کار روزانه در اینترنت را به شما آموزش دهم.
سایت OnBux یک سایت خارجی کسب درآمد می باشد که بیشتر از ۳ ملیون نفر در آن عضو هستند و می توان گفت 70% این اعضا فعال می باشند.
ابتدا شما باید در این سایت عضو شوید.


برخی از ویزگی های این سایت عبارتند از:

-حداقل پرداخت به ازای کلیک روی هر تبلیغ ۱ سنت و حداکثر ۲ سنت(مبلغ پایینیست ولی خوبیش اینه که حداقل پولتونو نمیخوره)


-حداقل موجودی شما باید ۲ دلار بشه تا پورسانتتونو پرداخت کنه و اگر به این مبلغ رسیدین درجا میتونین پولتونو برداشت کنین(که اینم خوبه ونیازی نیست تا زیاد منتظر پولتون بشین)


-واریز موجودی شما به ۳ نوع از معتبرترین حساب های اینترنتی شامل:


AlertPay, PayPal, Neteller

(اگه سوالی در مورد این حساب ها داشتین تو نظرات همین پست بگین تا راهنماییتون کنم)


-ارتقاء عضویت زمانی که موجودی شما ۹۰ دلار شد(ارتقاء عضویت مزایایی دارد که از جمله آن میتوان به در اختیار قرارگرفتن زیرمجموعه و افزایش میزان پورسانتتون اشاره کرد)


-خوشبختانه این سایت هیچ سایتی رو تحریم نکرده و هموطنان عزیزم میتونن بدون نگرانی در اون فعالیت کنن


-نکته مهم اینجاست که پس از ۳۰ روز تعلیق از فعالیت و یا ۶۰ روز دائم پس از عضویت اکانت شما حذف میشه پس مواظب باشین


زیرمجموعه گیری و اجاره کردن زیرمجموعه:
بعد از یک مدتی که 15 روز طول می کشید و دارایی شما به 0,75 رسید شما می توانید به راحتی 3 زیرمجموعه برای یک مدت 30 روزه یا بیشتر اجاره کنید که این اعظا 100 درصد کار می کنند که ازهر کلیک ان ها 0,005 براشی شما هدیه واریز میکند.علاوه بر اینکه پولی از زیر مجموعه هایتان کم نمی شود.بعد طی مدت 1هفته شما دوباره می توانید با مبلغ 0,75 سنت معادل 750 تومان 3 زیر مجموعه دیگر یا به عبارتی referral اجاره کنیید.در مرحله بعد طی مدت 4روز شما پولتان به 0,75 سنت رسیده و می توانید دوباره 3 زیرمجموعه اجاره کنید یا با دادن پول بیشتر برای اجاره هر زیرمجموعه ,025 سنت بپردازید و تا 500 تا زیرمجموعه داشته باشیید.این برای اعضای استاندارد می باشد.برای اعضای طلایی تا 2000 زیرمجموعه مجاز به اجاره هستید.

این زیرمجموعه ها به مدت 30 روز تا 90 روز مورد اجاره شما هستند و بعد از تمام شدن 30 روز می توانید مدت اجاره خود را برای ان زیر مجموعه تمدید کنید تا 30 روز دیگر.با قیمت 0,25 سنت و اگر زیرمجموعه ای فعالیت خوبی نداشت یا ان را به سطل اشغال بیندازید یا ان را با دادن مبلغ 0,08 سنت با زیرمجموعه دیگری که به طور ثانیه ای به شما می دهد عوض کنید.خیلی کار با این سایت راحت تر از انی است که فکر می کنید.این نکته خیلی مهم است شما باید حتما 4 کلیک خود را کرده باشید تا درامد حاصل از کلیک زیرمجموعا هایتان که 24 ساعت بعد کلیک می کنند به حسابتان ریخته شود و گر پولی از کلیک ان ها به شما تعلق نمی گیرد.این به این منظور است که تمام کاربران کار خود را انجام دهند تا بخواهند پولی دریافت کنند.به همین دلیل 95 درصد زیرمجموعه ها و کاربران در این سایت فعال هستند.چون مجبور هستند البته کلیک 4 اگهی 5 دقیقه هم طول نمی کشد.شگر شما مثلا 200زیر مجموعه داشته باشید روزی 5 دلار درامد شما از این زیرمجموعه ها زمانی به حساب شما ریخته می شود که سایت ببیند که شما خودتان هم در روز قبل کلیک های خود را کرده اید این بهترین نوع کار است

برای گرفتن زیرمجموعه بدون اجاره کردن همان لحظه میتوانید بنر تبلیغاتی خود را  تبلیغ کرده و عضو گیری کنیداین برای اثبات کار شما برای سایت است با این تفاوت که این زیر مجموعه ها برای همیشه و بدون اجاره مطعلق به خود شماست..اسن سایت کلیه فعالیت های زیرمجموعه ها را در هر روز برای شما به صورت یک چارت یا نمودار نشان می دهد.که چه موقع کلیک کرده اند.چند تا کلیک در هر تاریخ کرده اند.کدام کم کار است کدام خوب کار می کند و........

 نکات مهم در این سایت:1. سعی نکنید تقلب نکنید سیستم هوشمند این سایت که پشتیبانی آن را نرم افزار معروف blockdos بر عهده دارد.سریعا حساب شما را معلق می کند.البته تقلب فقط زمانی که با یک سیستم 2 اکانت بسازید.یا برای ساختن اکانت از proxy استفاده کنیید.و گر نه در موارد دیگر بر خلاف سایت های دیگر که از نرم افزار مولتی کلیکر استفاده می کنند نمی توان استفاده کرد.امکان تقلب موجود نیست..

2. تبلیغ برای سایت و زیر مجموعه گیری بدون اجاره دادن و برای همیشه بهد 30 روز کار شما باید درستکار بودن خود را با کار در سایت به OnBux بفهمانید

3. همچنین بعد 30 روز امکان اپگرید کردن خود ار حساب استاندارد به gold یا طلایی را خواهید داشت.که مبلغ آن 90 دلار برای 1 سال می باشد..طی آن تعداد تبلیغات شما از 4 به 12 ارتقا پیدا کرده.پول هر کلیک خود به 0.2 سنت و زیرمجموعه ها نیز به 0,1 سنت ارتقا پیدا می کند.که این یعنی درامدی مثال زدنی

4. در قسمت chat room این سایت با کاربران دیگر که از تمام نقاط جهان هستنن به گفتگو نشسته و سوال های خود را از ان ها بپرسید..

5. حداقل پرداخت در این سایت 2 دلار می باشد.به صورت ثانیه ای به 2 حساب alertpay و peypal

6. باز کردن حساب در این دو سایت بسیار ساده است.  نکته: بدلیل تحریم برای افتتاح حساب باید  از وی پی ان استفاده شود .

 

7. برای تبدیل پول خود به ریال و ریختن ان به حساب بانک سامان یا سپهر هدیه ویژه ای دارم با رفتن به این سایت معتبر دیگر مشکل این هم نسیتwww.top-exchanger.com اولین مرکر خرید و فروش ارز الکترونیک در کشور

8. سعی کنید با یک سیستم روی تبلیغات خود در سایت کلیک کنید نه از کافینت یا شبکه زیرا احتمال کلیک شخص دیگر با ان آ ی پی در سایت می باشد.بعد وقتی شما هم کلیک کنید سیستم فکر می کند یک کاربر با 2 اکانت هستید و حسابتان را معلق می کند.

9. کلیک های شما در سایت هر 24 ساعت فعال می شود ساعت فعال شدن کلیک ها در بالای آن ها نوشته و این بستگی به اولین کلیک شما در سایت دارد که شما چه وقتی کلیک کرده اید.وقتی کلیک هایتان تمام شد .مثلا ساعت 12 ظهر دیگر به دنبال کلیک نباشید تا 12 ظهر فردا که دباره سایت ان ها را برای مدت 24 ساعت فعال می کند.لابته کلیک های mini اکثر وقت ها هستند پس بهتر است در بازه های زمانی مختلف به اکانت خود سری بزنید تا از اگهی ها استفاده کنید.

10. اگر طبق روند خود سایت پیش بروید که در صفحه اول گفته است و مثل همان چیزی است که ما گفتیم در بالا بعد مدت 9ماه درامد شما 900 دلار در ماه می شود.به همین راحتی

11. امنیت سایت را از لحاظ ویروس و هک شرکت بزرگ mcafee securety بر عهده گرفته است

12. خوبی این سایت این است که برای پولی که از خود سایت در می اورین نیز ارزش قائل است وبا همان پول می توانید زیر مجموعه خریداری کنیید

کلام اخر اگر به پول دار شدن فکر می کنید و فکر تقلب را از سر بیرون کرده اید..این سایت اینده شما را بعد 1 ماه کار کردن حداقل با ماهی 60 دلار تضمین میکند البته این حداقل درامد است..با این وجود که شما نه پولی برای ثبت نام داده اید.نه وقتی برای کلیک کردن گزاشته اید


نحوه عضو گیری:


جهت زیرمجموعه گیری میتوانید از سایت های زیر استفاده کنید:

1) عضویت در سایت کلوب

2) عضویت در سایت تراوین

3)  چت روم های یاهو

4) ارسال ایمیل تبلیغاتی

۵)از همه راحتتر این سایت رو به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد بدین (چون نتنها چیزی از دست نمی دیم بلکه یک درآمد واقعی ازیکی از معتبرترین سایت های کسب درآمد می کنیم)


همچنین در صورتی که حداکثر ۷۲ ساعت بعد از عضویت کلیکی نکنین عضویت شما باطل میشه

حال جهت عضویت از بنر زیر استفاده کنین(بعد از کلیک کردن این مهلت به ۶۰ روز افزایش میابد)







سلام دوستان عزیز و گرامی...
امروز اومدم تا اطلاعات کامل تر رو در رابطه با آنباکس و کلیات کار به شما ارائه کنم. همانطور که می دونید طبق بسیاری از آمار ها اکثر سایت های کسب درآمد از طریق اینترنت غیر عملی و غیر منطقی هستند و یا وقت شما یا پول شما را می گیرند و شما دل سرد از کسب درآمد اینترنتی می شوید.

من با تحقیق زیاد در این زمینه و فعالیت در سایت های مختلف یاد گرفتم که اصولی و با دقت فعالیت کنم و باور کردم که ما می تونیم توی کشورمون تجارت الکترونیک داشته باشیم و نتیجه این تفکر خودم را گرفتم و روز به روز شاهد افزایش درآمد خودم و دوستانم هستم.

به همین دلیل این وبلاگ رو راه اندازی کردم تا به شما آموزش بدهم استارت کار خود را بزنید تا از پایه و اصولی شروع کنید و تا راهی را که من 2 ساله طی کردم شما 2 روزه طی کنید تا وقت و پول خود رو در سایت های کلاهبرداری هدر ندهید.

من از طریق اینترنت بدون اینکه حتی یک ریال پول داده باشم به درآمد ماهیانه 500 دلار رسیدم... می خوام به شما نشون بدم که چه طوری این کار رو کردم... زمانی که این وب سایت و وب سایت های مشابه به اون رو پیدا کردم فکر می کردم اگر بخواهم از این سایت ها پول در بیاورم با این پول کمی که پرداخت می کنند تا آخر سال 14.6 دلار کسب می کنم و اگر بخواهم هم زمان در 5 سایت به این گونه کار کنم نهایتا بعد از یک سال 73 دلار کسب می کنم و این خیلی کمه حتی بعد از یک سال یه کفش هم نمی شه باهاش خرید....

اما بعد از عضویتم در سایت متوجه شدم که می تونم خیلی کارها رو انجام بدم تا به پول بیشتری برسم

رفرال اجاره کنم یا مستقیم بگیرم و از هر کلیک اون ها هم پول بگیرم یه نیروی فوق العاده قوی اما فقط تا یک سطح می توانید رفرال بگیرید تا ساختار هرمی پیدا نکند و به ازای کلیک های هر کدوم از اون ها هم پول می گیرم...


لازم نیست بگردم رفرال پیدا کنم خود سایت رفرال اجاره می ده شما می تونید با پولی که از سایت در می آورید رفرال اجاره کنید و وقتی این کار رو می کنید طبق آمار 96% از کسانی که عضو سایت هستن متوسط 2-4 کلیک در روز انجام می دن با این احتساب هر رفرال شما در بدترین حالت 2 کلیک در روز انجام می دهد و .... اگر پولتان را نگه دارید و دائما رفرال اجاره کنید تا به 4000 رفرال برسید 6 ماه زمان می بره و بعد از اون

با خیال راحت ماهی 500 دلار بگیرید...

تازه این همش نیست ...
بازم ادامه داره اینا در بدترین شرایط بوداگر شما رفرال های مستقیم بگیرید پول بابت اون ها نمی دهید و فقط پول کلیک های اون ها رو می گیرید و از همه اینا گذشته شما می تونید با خرید پک طلایی سایت به قیمت 80 دلار که می شه با پولی که از خودش در میاری بخری از کلیک های رفرال هاتون دو برابر پول بگیرید... دیگه چی می خواین ؟؟؟؟

زمانی که شما اولین رفرال خود را اجاره می کنید یعد از 20 روز کلیک است که به پول مورد نیاز برای اجاره رسیده اید در آن زمان بسیار خوشحال و ذوق زده نشوید چون تازه اولشه ...!
همین حالا ثبت نام کنید و کلیک های خودتون رو شروع کنید.

دوستان تمامی رفرال های کرایه ای سایت Onbux فعال هستند. و سایت بسیار معتبر است.پیشنهاد بنده به شما این است که هر چی زودتر در سایت ثبت نام و شروع به دیدن تبلیغات کنید. 


آموزش تصویری ثبت نام و فعالیت در آنباکس  

 

دوستان خوب و حرفه ای من .. در اینجا می خوام طریقه ی کارکرد توپ توی onbuxرو توضیح بدم به طور خلاصه.


کسی که اولین روز توی این سایت ثبت نام می کنه اولش فک می کنه بچه بازیه

تا میبینه روزی واسه هر کلیک فقط 10 تا تک تومنی (0.01$) گیرش میاد فک میکنه این سایت به درد نخوره!

پیشنهاد من اینه که کسی که می خواد حرفه ای کار کنه روزای اول رو صبر داشته باشه

کلیک کنه چند روز تا پولش برسه به 750 تا تک تومنی(0.750$) بعد با این پول که از خود سایت به دست اورده 3 تا عضو کرایه ای بگیره(هر عضو کرایه ای 250 تومان یا 0.250$) وقتی این کارو کرد مجبوره واسه کرایه ی عضو های بعدی 7 روز صبر کنه

بعد از 7 روز و جمع کردن 750 تومان دوباره 3 تا دیگه رنت بگیره(عضو کرایه ای)

توی این مدت کسی که زرنگ باشه اعتمادش به سایت onbuxبیشتر و بیشتر میشه

واسه اطمینان بیشتر میتونه با همین 6 تا عضو کرایه ای پول جمع کنه تا اولین پولش

رو بکشه بیرون و بریزه به حساب خودش(مینیموم 2$_2000 تومان)

حالا بعد از زمانی که گذشت و اعتمادش بیشتر شد میتونه از کسایی که دلار میفروشن مثل سایت www.Allertpay.net دلار بخره و بریزه به حساب الکترونیکی خودش

و این پول رو در نهایت بریزه تو قسمت رنتال بالانس onbux.

پیشنهاد من اینه که اولش 50$ بریزید رنتال بالانس.

بعد با 25$ این پول 100 تا رنت (عضو کرایه ای) بگیرید.

باز مجبورید 7 روز دیگه صبر کنید تا رنت بعدی رو انجام بدید

7 روز بعد با 25 $ باقی مونده 100 تا دیگه رنت بگیرید.

حالا بستگی به هوش و ذکاوت شما داره که بین عضو های کرایه ای خودتون

بهترین هاشونو گلچین کنید.

(در این مدت 30 روز از زمان ثبت نام شما هم گذشته و میتونین عضو مستقیم یا همون

Direct referral هم بگیرید)

حالا وقتشه که آپگرید کنید در واقع از حالت استاندارد به حالت گلدن Golden برید.

برای این کار شما 90$(90/000 تومان ) لازم دارید تا برای 1 سال گلدن بشید

و دیگه شما به جای 4 تا کلیک هر روز 9 تا کلیک10 تومانی(0.01$) دارید

و کلیک عضو های کرایه ای شما از 5 تا تک تومانی به 10 تا تک تومانی میرسه.

اگر فرض کنیم شما گلدن باشید:

حساب کتاب ساده:

200 تا رنت

شما:روزی 9 تا کلیک 10 تومانی

رنت های شما روزی 4 تا کلیک 10 تومانی

ما بدبینانه حساب می کنیم هر رنت شما درروز تقریبا 0.8  کلیک کنه.یعنی زیر 1 کلیک

200 تا رنت هر کدوم روزی 0.8 تا کلیک(200* 0.8=160)

160 تا 10 تومان روزی پول رنت های شما میشه

1600 تومان در 1 روز پول رنت های شما میشه.

9 تا 10 تومان=90 تومان کلیک های شما در 1 روز

1600+90=1690 تومان در یک روز پول کلیک شما و رنت های شما

بهترین راه اینه که رنت هارو واسه 90 روز تمدید کنیم تا از 20% تخفیف استفاده کنیم

اگه از این تخفیف استفاده نکنیم امکان داره گاهی اوقات ضرر هم کنیم.اگر در حالت گلدن باشیم هر رنت برای 90 روز مبلغش میشه 500 تومان یا همون 0.5$

1690×90 روز=152100 تومان پول کل شما در 3 ماه.

ما برای 200 تا رنت که تمدید کردیم برای 3 ماه 100000 تومان داده بودیم.

از 152100 تومان کم میکنیم:52100 تومان میمونه واسه ما.



حالا فرض کنیم با جمع شدن سود های ما( این رو همین جا بگم سایت آنباکس رنت رفرال های خودشو تضمین نمیکنه یعنی ممکنه گاهی اوقات متوسط کلیک کل رنت های ما زیر 0.8 کلیک بیاد) فرض کنیم سود های ما برسه به حدی که بتونیم یه روز به حالت آلتیمیت برسیم.


 که قیمتش برای 1 سال 890$ (890/000 تومان) هست با مزایای عالی.

فرض کنیم رنت رفرال های خودمونو برسونیم به 10000 تا.

در اینصورت ما هر روز 15 تا کلیک 20 تومانی (0.02$) داریم.

و کلیک هر رنت ما همون 10 تومان (0.01$) هستش.

اگه ما فرض کنیم هر رنت ما در روز بدبینانه 0.7 کلیک(زیر 1 کلیک در روز) انجام بده

حساب میکنیم:

ما هر روز 15 تا کلیک 20 تومانی میکنیم.میشه:300 تومان(0.3$)

10000 تا رنت ..هر رنت در روز 0.7 کلیک کنه.

10000 * 0.7=7000

7000*10=70000 تومان پول کلیک رنت ها  در 1 روز

70000+300 =70300 تومان پول کلیک ما و رنت ها در 1 روز

فرض کنیم که 10000 تا رنت رو برای 90 روز تمدید کرده باشیم.که هر رنت برای 90 روز میشه 0.5$ یا همون 500 تومان که میشه:

  5 میلیون تومان.

خوب :

70300*90 روز=6/327/000 تومان

از این مبلغ 5 میلیون تومان کم میکنیم میشه سود ما با متوسط 0.7 کلیک در 90 روز

با داشتن 10000 تا رنت رفرال=5000000-6327000= تومان1327000

البته باز بگم متوسط کلیک همیشه ثابت نیست.

حالا فرض کنیم همین 10000 تا رنت رفرال رو داشته باشیم با متوسط هر رنت در روز 0.8 کلیک:

هر روز 15 تا کلیک 20 تومانی داریم=300 تومان

10000 تا رنت هر رنت متوسط 0.8 کلیک=8000 تا کلیک

هر کلیک رنت ها 10 تومان=8000*10=80000 تومان در 1 روز

80000 +300=80300 تومان پول کلیک ما و رنت ها در یک روز

باز هم فرض میکنیم که تمام رنت هارو برای 90 روز تمدید کرده باشیم که پول 10000 تا رنت برای 90 روز میشه 5 میلیون تومان.

80300*90 روز=7227000 تومان

 مبلغ 5 میلیون تومان رو از این مبلغ  کم میکنیم سود ما با 10000 تا رنت توی 90 روز با متوسط هر رنت روزی 0.8 کلیک.. محاسبه میشه:5000000-7227000=2227000 تومان

onbuxبچه بازی نیست.جای آدمای با ظرفیت و با تحمله.

من خودم به شخصه الان در حال حاضر که این مطلب رو مینویسم470 تا رنت کرایه ای دارم که 6 تاشو روزای اول با پول خود سایت onbuxکرایه کردم و با 50$ دیگه از پول خودم 2 تا 100 تایی رنت کرایه کردم(پک های رنت ها تا 100 تایی هستن) و 30 تا هم عضو مستقیم دارم.و بعد با پول خودم و پول کارکرد رنت ها رنت هامو رسوندم به 470 تا.

و خودم ارتقا دادم به گلدن در تاریخ  1389/2/29


به هر حال هیچ درآمد خوبی بدون تفکر خوب حاصل نمیشه.دوستان مرسی که همراهی کردین.ببخشید طولانی شد.