معرفی معتبرترین سایتهای کسب درآمد

کسب درآمد فوق العاده از معتبر ترین سایت های کسب درآمد

معرفی معتبرترین سایتهای کسب درآمد

کسب درآمد فوق العاده از معتبر ترین سایت های کسب درآمد

آموزش تصویری ساخت حساب آلرت پی


نکته : برای افتتاح و ورود به حساب بانکی اینترنتی حتما باید از وی پی ان یا فیلتر شکن استفاده کنید.



برای افتتاح حساب ابتدا روی عضویت زیر کلیک کنید تا مستقیما وارد سایت شوید.



برای شروع بر روی گزینه sign up کلیک نمایید در صفحه بعدی نوع حساب باید مشخص شود.
وارد صفحه انتخاب نوع حساب شده اید.



نکته مهم : حتما با وپی ان افتتاح حساب  کنین.
در قسمت Choose your Country کشوری را انتخاب کنید که وی پی ان شما در آن کشور  قرار دارد  و سپس بر روی تصویر مربوط به Personal Starter کلیک کنید.
حال با کلیک روی دکمه Next وارد مرحله بعدی جهت وارد کردن اطلاعات شخصی شوید. فرم را مطابق توضیحات زیر وارد فرم کنید.




در قسمت First Name یک نام خارجی وارد کنید. مثلا john یا Enrique

در قسمت Last Name یک فامیل خارجی برای خود انتخاب کنید. مهم نیست که این نامها واقعی باشند یا خیر انتخاب کنید kolerna

در قسمت Phoneهم یک شماره تلفن بدهید.202-366-6967

در اینجا Address 1 یک آدرس وارد کنید
مثلا : Carl of Ossietzky road 53 02826 Goerlitz

در این قسمت یک شهر را انتخاب کنید City / Town : مثلا Los Angeles

Region اینجا بنویسید : مثلا LA

Postal Code: و حال یک کد پستی 5 رقمی بنویسید20250 و سپس کلید Next را بزنید

در قسمتOccupation نوع شغل مثلاًstudent

وروز وماه وسال تولد را از گزینه های کرکره ای انتخاب کنید
با کلیک روی دکمه Next وارد مرحله بعدی جهت وارد کردن اطلاعات ورود و ایمیل شوید. فرم را مطابق توضیحات زیر وارد فرم کنید.


در قسمت Email Address ایمیل خود را وارد کنید.
در قسمت Password یک پسورد برای خود را وارد کنید

در قسمت Re-enter Password پسورد بالا را تکرار کنید.
در قسمت Transaction PIN یک عدد 4 رقمی وارد کنید برای پین کد جهت انتقال وجه در هر دفعه و آن را به خاطر بسپارید

حال باید به 2 سوال که از خود می پرسید و آنرا در سایت ثبت می کنید پاسخ دهید. فراموش نکنید که ایمیلی را که در سایت ثیت نمودید و پسوردی را که چند لحظه پیش انتخاب کردید و پاسخ سوالاتی که هم اکنون وارد خواهید کرد را در جایی یادداشت نمایید زیرا بعدا به آنها نیاز خواهید داشت.

در قسمت Question 1 یک سوال برای خواد انتخاب نمایید. مثلا آخرین سوال را انتخاب کنید که نوشته City Of Birth که یعنی در کدام شهر متولد شده اید.

در قسمت Answer 1 یک جواب به سوال فوق بدهید. مثلا بنویسید Tehran یا shiraz و یا حتی مثلا Los Angeles. مهم این است که بعدا یادتان باشد که به این سوال چی جواب داده بودید

در قسمت Question 2 باید یک سوال دیگر هم مطرح نموده و به آن پاسخ دهید. به عنوان مثال What is your favorite animal را انتخاب نموده و نام یک حیوان را در مقابل آن بنویسید

و سپس حروف و اعدادی را که در پایین صفحه مشاهده می کنید را وارد نموده و پس از تیک زدن گزینه I agree to AlertPay’s بر روی Register کلیک کنید


در صفحه بعد چنین پیامی را مشاهده خواهید کرد :

Thank you for registering with AlertPay!

An email has been sent to the email address you entered. Please log in to your email account and click on the link to validate your email to continue the registration process.


اگر چنین پیغامی مشاهده نشد یعنی اینکه یکی از موارد را اشتباه وارد کردید که باید آنرا اصلاح نمایید
حال باید به ایمیل خود مراجعه نموده و ایمیلی را که سایت آلرت پی برای شما ارسال نموده است را باز نموده و بر روی لینکی که داخل آن است کلیک کنید تا حساب شما فعال شود.
بعد از کلیک روی لینکی که توسط کمپانی آلرت پی ارسال شده بود شما وارد صفحه ای از سایت آلرت پی می شوید که ایمیل شما در آنجا نوشته شده است و شما باید پسوردی را که در زمان ثبت نام در سایت آلرت پی انتخاب کرده بودید را در کادر زیر آن وارد کنید تا بتوانید وارد حساب خود شوید

تبریک میگوییم حساب اینترنتی شما افتتاح شد.

وریفای حساب
لازم بذکر است که شیوه کاری بانکهای PayPal و AlertPay بدین گونه است که فرد پس از ثبت نام اینترنتی و افتتاح حساب در این دو بانک باید حساب خود را Verify نماید یعنی اینکه پس از ایجاد حساب شما باید با ارسال مدارک معتبر خواسته شده توسط بانک ، حساب خود را تایید یا اصطلاحا verify نمایید.

لازم بذکر است، verify نمودن حساب در PayPal اجباری است و تا هنگامی که حساب خود را verify ننمایید نمی توانید از حساب خود پولی برداشت کنید، اما verify نمودن حساب در AlertPay اجباری نیست.

نکته قابل توجه و مهم در استفاده از AlertPay این است که به گفته خود AlertPay (مشاهده گفته) ، verify نمودن حساب برای استفاده از AlertPay اجباری نیست اما در برخی از مواقع، پرسنل بانک AlertPay از برخی از افراد خواهند خواست تامدارک ارسال نموده و حساب خود را verify نمایند و در آن هنگام حساب آن افراد تا لحظه ارسال مدارک معتبر Limit (محدود) خواهد بود یعنی فرد نمی تواند از حساب خود پولی برداشت نماید.

لذا درست است که verify نمودن در AlertPay اجباری نیست اما استفاده از یک حساب AlertPay که verify نشده یک ریسک است زیرا اگر شما یکی از افرادی باشید که از شما مدارک خواسته شود، شما مدارکی برای ارسال در اختیار ندارید پس در واقع دیگر صاحب اختیار موجودی خود در AlertPay نخواهید بود.

همانگونه که می دانید بدلیل تحریم و عدم وجود نام کشور عزیزمان ایران در فرم ثبت نام AlertPay، افراد در لحظه افتتاح حساب در AlertPay نام کشور دیگری را انتخاب می کنند و خوب بدیهی است که در آینده اگر از ایشان مدارک خواسته شود، چیزی برای ارائه در اختیار نخواهند داشت پس اکانت آنان Limit خواهد شد.


انتقال پول از حساب آلرت پی

زمانی که مقدار پولتان به حداقل قابل انتقال به بانک جهانی رسید حالا موقع آن است پول خود را به آلرت پی انتقال دهید. بعد از اینکه پولتان را به آلرت پی انتقال دادید مرحله بعد انتقال پول به حسابتان در ایران است برای این منظور شرکت هایی وجود دارد که شما پول الکترونیکی خود را در بانک آلرت پی به حساب آلرت پی آنها انتقال داده د ودر عوض معادل ریالی آن را به  شما میدهند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد